BannerFlash.pl - Animowane bannery reklamowe Flash. Reklama Internetowa.

www.BannerFlash.pl

Kiedy nie powinieneś się reklamować?

Dlaczego nie należy bać się wydatków na reklamę?

Dlaczego warto stawiać na reklamę?

Menu

Poprzez kolorystykę, czytelność i ciekawą animację Flashowe bannery są interesującą i przyciągającą wzrok formą reklamy
www.BannerFlash.pl
Szybki kontakt:
@: bannerflash@bannerflash.pl
Inne:

Get Adobe® Flash® Player

Skuteczny banner / reklama:

Jest widoczny, dobrze się eksponuje.

Istotne jest, aby banner rzucał się w oczy, można to uzyskać poprzez animację i grę kolorów i interakcję z oglądającym lub wykorzystujący odruchy Internatów czy grupy docelowej odbiorców. Częstym błędem ludzi zamawiających bannery do swoich witryn jest postawiony przez nich, wymóg, aby zamawiany, banner pasował wyglądem do ich strony www lub strony na której ma zostać zamieszczony. Banner to nie strona to wizytówka, wykrzyknik wołający "tutaj jestem", musi być widoczny to jego pierwsze zadania. Jeżeli nikt go nie zauważy nie zobaczy również jego przekazu.

Posiada zwięzłą krótką informację.

Informacja przekazywana przez banner powinna być zwięzła i krótka, nie ma sensu rozpisywać się w kilkunastu zdaniach o zaletach reklamowanego dobra, zazwyczaj nikt tego nie przeczyta. Treść musi być tak skonstruowana, aby w jak najkrótszym czasie podawać niezbędne informacje. Złym nawykiem zamawiających, którzy na przykład posiadają sklep internetowy jest podawanie nazw firm lub produktów oferowanych, które można zakupić w tym sklepie. Te firmy lub produkty są zapewne dostatecznie zareklamowane, reklamować należy swoją stronę oraz korzyści płynące z jej odwiedzenia, czy skorzystania z usługi.

Skłania do działania.

Dobrze jest wezwać oglądającego banner do działania zachęcającym tekstem "Kliknij teraz!", "Tylko teraz!", "Sprawdź to!" itp.

Dodatkowo.

Najczęstszym błędem (choć trudnym do skorygowania z przyczyn ludzkich) jest wymóg mojego klienta, że reklama ma się podobać przede wszystkim jemu. Błąd. Klient jest ostatnią osobą do której skierowana jest reklama.

Reklama która nie podoba się nikomu będzie skuteczniejsza niż reklama, która podoba się tylko zamawiającemu :)

Przekazy reklamowe, które intrygują, denerwują, są odpychające najbardziej zapadają w pamięci co oznacza, iż nieświadomie mogą kształtować zmianę postaw i zachowań.

Reasumując- dobrze jest jeśli reklama:

▪ JEST WIDOCZNA

▪ JEST CZYTELNA

▪ MOTYWUJE

▪ ZAPADA W PAMIĘĆ